Tartalommarketing - webszöveg
2019: Ivóvíz kezelés és fertőtlenítés
Újabban a weboptimalizálás és az online marketing homlokterében a tartalommarketing stratégia áll. Webszöveg-írás ugyanis nem csupán PR-cikk formájában lehetséges. Kétségtelen, hogy ez is tartalom előállítására irányul, és ugyancsak vitathatatlan, hogy ez az online marketing mindmáig leghatásosabb és legeredményesebb formája, de mégis vesztett vonzerejéből, mert a fogyasztók széles tömege számára nyilvánvalóvá vált, hogy az adott termékről szóló a PR-cikket mindig a termék gyártója vagy forgalmazója íratja és helyezteti el, voltaképp tehát az önreklámnak egy finomabb formája. És mivel minden cigány a maga lovát dicséri, így hírértéke és a szövegbe foglalt állítások igazságtartalma megkérdőjelezhető.
Ezzel szemben - állítják a Google-helyezéseket javító SEO-szakértők cikkeikben - a tartalommarketing - mint műfaj - nem az önfényezésről szól, nem egy cég hírnevét építgeti, nem márkaneveket népszerűsít meglehetős nyomulás közepette, hanem a másik irányból: a fogyasztói igények és elvárások irányából közelít. Természetesen a tartalommarketing (továbbiakban TM) is történhet (mint ahogy történik is) vállalati megbízásból, ám a modell mégis más - és szimpatikusabb. A TM nem a termékhez keres vásárlókat, hanem a vásárlói igények megismerése alapján ajánl terméket. Az igények felismerése után ajánl szolgáltatói csoportot. Az elvárási szint tudatában ajánl brendet, márkát, céget.
Webszöveg írás
A Tartalommarketing jellegű webszöveg írása nem történhet előzetes információszerzés nélkül. Információt persze szerezhet a honlapszövegíró személyes tapasztalatból is, illetve kaphat adatokat a megbízójától, ám az első esetben a szubjektivitás torzíthat, a másodikban pedig a céges infók lehetnek tendenciózus módon összeállítottak vagy akár kozmetikázottak is. A magára adó tartalommarketinges szövegíró független forrásokból tájékozódik, így munkája az oknyomozó-tényfeltáró újságíróéra hasonlít.
Például az ivóvízkezelés és télikergyártás
Ha például arra kap megbízást egy cégtől, hogy az általuk gyártott és beszerelt télikerteket és vízfertőtlenítő berendezéseket népszerűsítse tartalommarketinges szövegek írásával, akkor nem elégedhet meg a megbízójától származó értékelésekkel. Meg kell ismernie a felhasználói igényeket: kik és miért építtetnek télikerteket és klór-dioxid fejlesztő aggregátorokat manapság, mik az elvárásaik egy ilyen növényszobával kapcsolatban, mekkora összegben gondolkoznak, milyen szerepet szánnak lakásuk használatában az üvegfalú helyiségnek, mit várnak a télikertépítés nyújtotta lehetőségektől. Miután ezeket az igényeket megismerte és megbizonyosodott arról, hogy ezeknek a csoportos elvárásoknak az adott cég víztisztítói és szennyvízderítő télikertjei maradéktalanul megfelelhet, csak azután írhatja meg az esetleg akár kritikai észrevételeket is tartalmazó anyagait a témában, ajánlva a télikertgyártó és építő cég szolgáltatásait online felületeket, weboldalakon, marketing blogokban. Vagy akár SMS-ben, mivel a
tiszta ivóvízért folyó mobilmarketing
eljárások szintén alkalmasak a minőségi tartalom terjesztésére, még ha ebben korlátozottabbak is a lehetőségei. Itt nem arra gondolunk, hogy mivel terjed a mobilinternet, így az okostelefonokon ugyanúgy megjelenhet a webszöveg, mint asztali gépeken, hanem arra, hogy a mobilkészülékek hagyományos módon képesek szövegüzenetek fogadására. A szövegtartalmak üzleti célú továbbítása tehát szintén a tartalmi alapú marketingmódszerek közé tartozik.
webszöveg írás - csoportos mobilmarketing és tartalommarketing - prcikk írás és elhelyezés - 2019: Ivóvízkezelés és ivóvíz fertőtlenítés, klór dioxid oldat - télikert építés - tömeges vállalati sms
- ivóvíz kezelés - télikert építés - klór-dioxidos víz fertőtlenítés
- csoportos smsküldés ingyen
- << gateway rendszerű tömeges sms-kampány