PR-cikk írás és elhelyezés


Blogunk szerzői kedvezményes áron vállalják PR-cikkek írását.
Mód van PR-cikk elhelyezésre is biztonságos, optimalizált és Google-helyezést szerzett honlapokon.
Keressen minket: piarcikk@gmail.com

prcikk-szoveg-iras.jpg

Honlapszövegek írására nem csupán weboldalak állandó törzsszövegének az elkészítésére irányulhat, hanem alkalmi szükségletből is fakadhat. A Google-helyezések javítása tekintetében persze a minőségi honlaptartalomnak van elsődleges jelentősége, ezért ennek magas szintű megalkotása eminens érdeke a honlaptulajdonosnak, de - mint tudjuk - a keresőtalálatok közt top-helyezésre annak a webhelynek van igazi esélye, amelyre gyakoriak a külső hivatkozások - mégpedig magas presztízsű honlapokról, portálokról, blogokból. A hivatkozás (vagyis a link) akkor hatékony eszköze a pozíciójavításnak, ha természetes keletkezésű (vagy annak látszik). A minden előkészítés és "csomagolás" nélkül kirakott linkről lerí, hogy része a találati listák befolyásolására irányuló manipulációnak.

Nos, a kreatív linképítés ritkán dolgozik steril linkekkel, hanem "megágyaz neki": azon a weboldalon, ahol a szöveges hivatkozás elhelyezésre kerül, tematikus összefüggést kell teremteni magával a hivatkozott oldallal, azaz lényegében és egyszerűen fogalmazva: arról kell írni, amiről a támogatni kívánt honlap szól - és ebben a szövegben (vagy alatta-fölötte) kell elhelyezni a linket. Ez esetben a linkhasználat természetes, indokolt - és tetszeni fog a keresőalgoritmusoknak.

Ilyen bedolgozási, beágyazási vagy becsomagolási technika a PR-cikk írás és elhelyezés. Ne részletezzük most, mi a fogalom eredete és mire használták azt megelőzőleg, hogy a keresőmarketingben szerephez jutott. Erről részletesen olvashatni ezen a weboldalon: http://seo.balladium.hu/prcikk-elhelyezes-iras/. Itt essen szó a a cikkírásról és közlésről mint a linképítés eszközéről.

Elmondható, hogy bár a webmestereknek szóló Google-irányelvek tiltják a PR-cikkekkel való operálást, ám az elvek azért elvek, hogy különbözzenek a gyakorlattól. Merthogy a gyakorlatban viszont - különösen a "magyar interneten" - az a helyzet, hogy az ilyen eljárással optimalizált és helyezéshez juttatok szájtok még soha nem részesültek  hátrasorolásos büntetésben. Igaz, az okos és óvatos linképítő mester ügyel arra, hogy honlapokra írt és oda kihelyezett szövegeiről ne süssön a piár-jelleg. Ezt nem is oly nehéz betartani, hiszen a cikk célja nem a promotálás, nem egy termék vagy szolgáltatás erőteljes reklámozására, nem a megvásárlásra vagy igénybevételre való határozott felszólítás, még csak nem is a céloldal "feldicsérése", csupán olyan témában való írás, amely magától értetődővé teszi a témába vágó szájtok megemlítését vagy tartalmuk ismertetését, értékelését.

Az ezek szerint a szempontok szerint készített írás, webszöveg, blogbejegyzés inkább csak a tradicionális szóhasználat miatt neveztetik PR-cikknek, valójában inkább a linképtő tevékenység keretében alkotott honlapszöveg.

prcikk-szoveg-iras.jpg

public relations, online marketing, prcikk-írás, prcikk elhelyezés, szövegírás, honlapszöveg készítés, linképítés, keresőmarketing, honlapoptimalizálás, keresőtalálati helyezés, google kereső